Szolgáltatásaink
Tudnivalók
A feltüntetett árak némelyik feladatnál (pl. weboldalkészítés) tájékoztató jellegűek, pontos árajánlatot kizárólag a pontos igények ismeretében tudunk adni! Alább, csoportosítva találhatóak a leggyakrabban vállalt feladatainkra vonatkozó árak.
Amennyiben más feladatban keresel segítséget, vedd fel velünk a kapcsolatot és egyeztessünk!
Virtuális asszisztencia
Speciális asszisztensi feladatok
Ügyfélszolgálati teendők, mindennapi adminisztrációs feladatok ellátása, személyi asszisztencia, szervezés, árajánlatok, szerződések készítése stb. Asszisztencia akár speciális területen is (pl. jog*, könyvvitel**, kereskedelem stb.) Jelenleg e-mail-es ügyfélszolgálatokat vállalunk, minimális telefonos kapcsolattartással, 8 órás telefonos ügyfélszolgálatot a többi feladat miatt sajnos nem áll módunkban ellátni.
*A jogi asszisztencia NEM jogi szolgáltatás, ügyvédek munkáját tudjuk segíteni! (Pl. szerződések, egyéb dokumentumok előkészítése stb.)
**A könyvviteli asszisztencia NEM önálló könyvelést jelent! Kimondottan könyvelőknek kínálunk háttértámogatást. (Pl. számlák rögzítése, bevallások stb. feltöltése adattal, ÁNYK, ONYA, e-Papír, mindennemű elektronikus ügyintézés, hogy több idő maradjon magára a könyvelésre. AAM vállalkozások terén van nagyobb tapasztalatunk, RLB-vel 3 év tapasztalat, de mérlegképes könyvelő mindig ellenőrizte a munkát!)
Van lehetőség kedvezőbb, egyedi óradíjra vagy havidíjra, de ismernünk kell a konkrét feladatokat egy árajánlat összeállításához.
A szerződésben foglalt minimum rendelkezésre állási díjat minden esetben ki kell fizetni, hiszen ezt az időt Neked tartjuk fent! A fix csomagok bevezetése az ügyfeleink érdekeit szolgálják, kizárólag így lehet elkerülni, hogy túlvállaljuk magunkat és az egyik feladat miatt elcsússzunk egy másik ügyfél által kértekkel! Köszönjük a megértést!
Mini csomag
Virtuális asszisztencia10 óra rendelkezésre állás havonta, időben rugalmasan elosztva megegyezés szerint!
44.000 Ft/hónap alapdíj (amennyiben a 10 órát átlépi, külön óradíjon kerül kiszámlázásra!)
Közepes csomag
Virtuális asszisztencia20 óra rendelkezésre állás havonta, időben rugalmasan elosztva megegyezés szerint!
78.000 Ft/hónap alapdíj (amennyiben a 20 órát átlépi, külön óradíjon kerül kiszámlázásra!)
Nagy csomag
Virtuális asszisztencia30 óra rendelkezésre állás havonta, időben rugalmasan elosztva megegyezés szerint!
108.000 Ft/hónap alapdíj (amennyiben a 30 órát átlépi, külön óradíjon kerül kiszámlázásra!)
Grafikai feladatok
Tervezés, kivitelezés, nyomtatás (Photoshop, Figma, Canva, Illustrator)
Arculat kialakítása, logó, névjegykártya, ajándékutalvány, bérlet, szórólap, plakát, poszter, étlap, pontgyűjtőkártya stb. tervezését vállaljuk, a nyomdai anyagok esetén a gyártást is intézzük partnerünk által!
Új szolgáltatás hamarosan: céges reklámtermékek (logózott poló, bögre stb.)
Egyedi névjegykártya
Grafikai tervezés 2 variációval*Jelenleg 3-4 napos határidővel!
Szórólap és egyéb anyag
Grafikai tervezés*Jelenleg 3-4 napos határidővel!
Céges logó
Grafikai tervezés 1 variációval*Jelenleg 3-4 napos határidővel!
Weboldal és webáruház
Kivitelezés és adminisztráció
Webshop adminisztráció terén tapasztalatunk szerteágazó: egyedi webshop admin felületek, Shoprenter, UnasShop, WordPress/WooCoommerce, InCash Professional webshop kliens
Weboldal karbantartása
WordPressWeboldal tartalmának (pl. szövegek, képek) és telepített bővítmények rendszeres frissítése megbeszélés szerint.
Pontos ár az igények függvénye!
Webáruház adminisztráció
Termékfeltöltés, leírások stb.Vállaljuk pl. termékek feltöltését, termékleírások készítését, frissítését, egységesítését. (Darab áron vagy egyedi megegyezés szerint.)
A megrendelések kezelése, ügyfélszolgálat a virtuális asszisztencia csomagban érhető el és más ár vonatkozik rá!
Weblapkészítés
WordPress, WooCommerceEegyedi bemutatkozó WordPress weblapok kivitelezése 85.000 Ft-tól! (Ez egy alap ár, pontos árajánlatot kizárólag igényfelmérés után tudunk adni.)
(+ WooCommerce webshop külön díjon)
Egyéb szolgáltatások
Amennyiben nem találtad meg a felsoroltak között azt, amiben segítséget keresel, akkor is nyugodtan vedd fel velünk a kapcsolatot, 30 perces díjmentes konzultáció keretében át tudjuk beszélni, hogy tudunk-e együttműködni.
Nemzetközi személyszállítás
Szervezési feladatok ellátásaMagyarország – Németország személyszállítással kapcsolatos szervezői feladatok ellátása. Járatok megszervezése, háttérfeladatok elvégzése, partnercégek közötti folyamatos kapcsolattartás, sofőrök koordinálása, a tevékenységhez kapcsolódó esetleges adminisztrációs feladatok ellátása. Változó havidíj, 10 éves szakmai tapasztalattal.
Országosan több nemzetközi személyszállító cég együttműködését tesszük lehetővé.
*Jelenleg nincs szabad kapacitás!!!
Hanganyagok gépelése
10 ujjas vakírássalBármilyen magyar nyelvű hanganyag, interjú, jegyzőkönyv vagy konferencia gépelése, vagy nyomtatott, illetve kézzel írt szöveg gépelése és újragépelése 0,3 Ft/leütés áron. A részletekről minden esetben egyeztessünk!
(Olasz szöveg 0,7 Ft/leütés)
Közösségi média menedzsment
Pontos ár az igények függvénye!
- A Social Media felületek közt válogatva megtalálhatjuk a célcsoportunka. Ezután megfelelő stratégiára és folyamatos, rendszeres tartalomgyártásra van szükség, hogy elérjük kitűzött céljainkat.
Az igényektől függően akár már a kommunikációs csatorna elindításától rendelkezésre állunk (létrehozzuk a felületet, az arculathoz igazítjuk a közösségi média oldalt, borítóképet, profilképet készítünk, beállítjuk a megfelelő működéshez szükséges paramétereket, tartalmat gyártunk, posztolunk és reagálunk is).